|
|
|
|
|
|
'Cengiz dinamik, Dilek ise sofistike'
* 'A la mode' projeleri, çok masraflı organizasyonlar. Nasıl finanse ediyorsunuz? I.B: Bilet satışlı olmadığı için bilet geliri olmayan 'A la mode' partileri uluslararası markalar destekliyor. Bu yıl 'A la mode 2006' partilerinin taşıyıcısı Maserati oldu. Partilerde birlikte yürüdüğümüz markaların kimlik ve marka hedeflerine dikkat ediyoruz. Örneğin Maserati kişiye özel araç tasarlayan çok sofistike bir otomotiv markası. A la mode partilerinde de kişiye özel tasarlayan modacılar yer alıyor. Hedef kitleleri ile mesajları çok örtüşüyor.
* Haute couture moda tasarımı yapan ve üreten kişilerle çalışmak zor mu? Her birinin ağır kuralları, şartları ve istekleri oluyor mu? K.F: Marka olmayı başarmış her isimin prensipleri ve farklı disiplinleri vardır. Bu konuda kendileri ile sorun yaşamıyoruz. Çünkü özen ve kurallar konusunda biz de hassasız.
* Bu modacıların koleksiyonlarının ve tarzlarının birbirinden belirgin farklılıkları var mı? I.B-K.F: Tabii ki çok belirgin çizgi farklılıkları var. Tek ortak noktaları, kişiye özel tasarım ve üretim yapmaları... Cengiz Abazoğlu yaratıcı ve dinamik çizgisiyle, Dilek Hanif sofistike ve dingin duruşuyla, Arzu Kaprol modern ve genç couture modelleriyle, Vural Gökçaylı ise elegan ve rafine koleksiyonu ile farklılık yaratıyor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|