Nina Öger, Türkiye'de yatırım yapmak isteklerinden de bahsederek, "Şu an dile getirmek istemediğim, orta ve uzun vadeli bazı somut projelerimiz mevcut" diyerek sürpriz bir projeden de söz etti. 2005 sezonu için yüzde 16'lık bir artış beklediklerini kaydeden Öger sözlerine şöyle devam etti: "Alman bir araştırma kuruluşunun, her yıl Almanların Seyahat Eğilimlerine ilişkin yaptığı BAT-Araştırmasına göre, Almanların rağbet ettikleri seyahat hedefleri arasında İspanya ve İtalya'dan sonra bu yıl Türkiye üçüncü sırada yer almaktadır. Sürekli dile getirmek zorunda olduğum konu, hala bölgesel pazarlama ayrıştırmasını gerçekleştiremediğimizdir. Hamburg yada Amsterdam hava limanında müşterilere tatilde nereye uçtuklarını sorunuz. Aslında Antalya'ya uçan her turist size Türkiye'ye uçtuğunu söyleyecektir. Buna karşı İspanya'ya uçan turistler somut olarak tam nereye uçtuklarını söyleyebilecek olup, bu ayrıştırmayı yapacaklardır."