|
|
Kara kutu falan mı arıyorsunuz yoksa?
İki haftadır yazdığım uçağın içinde bekleme rezaletine THY'den cevap geldi sevgili okurlar. Ama şaka gibi bir cevap. Aynen yayınlıyorum. Ne bir özür ne bir "Kusura bakmayın" cümlesi. Hadi diyelim, resmi olarak özür dileyemiyorsunuz Zeki Bey, adı üstünde, Halkla İlişkiler Başkanı olarak da mı kişisel üzüntülerinizi bildiremiyorsunuz? Yani çok mu zor "Yaşadıklarınızı üzüntüyle okudum" ya da "Yolcuların o kadar saat bekletilmesi gerçekten de normal değil ama hiç şüpheniz olmasın biz araştırmasını yapıyoruz" diyebilmek? Cevap harika. Hala tetkik yapıyorlarmış. Oldu. Tetkik sonuçları, ne olursa olsun, 12 saat uçuştan sonra hiçbir açıklama yapılmadan onca saat beklediğimiz gerçeğini değiştirecek mi bu? Sanmıyorum. Bu arada sizi kutluyorum, 22 Ocak tarihli uçuştan bahsediyoruz. Kara kutu falan mı arıyorsunuz da bu tetkik bir türlü bitmedi? Neyse uzatmayayım. Teşekkürler THY, açıklamanız için.
Sn.Pamir, Merhaba; Geçen hafta ve bugünkü yazınızda da devamını yayınladığınız uçak yolculuğu ile ilgili yaşanan olumsuzluklarla ilgili biz de tetkiklerimize devam ediyoruz. Konuyla ilgili bize ulaşan tüm şikayetleri ve şikayet formlarını değerlendiriyoruz. Ayrıca bu tetkiklerimize ışık tutacak ve yardımcı olacağını düşündüğümüz, yazınızda bahsi geçen size gelen mailleri de müşteri ilişkileri müdürümüzün mail adresi olan gsomuncu@thy.com adresine yönlendirebilirseniz memnun oluruz. İyi bir hafta sonu dileğiyle... Saygılarımla... Zeki Çukur THY Tanıtım ve Halkla İlişkiler Bşk.
|