Çaykur'un özelleştirilmesiyle şimdilik ilgilenmediklerini söyleyen Haluk Dinçer, "Çaykur'u bizzat ziyaret ettim. Rize'de fabrikalarını gezdim. Bölgede ve Türkiye'de çok farklı bir vizyonu var. 46 fabrika 17 bin çalışan bulunuyor. Böyle bir şeyle Sabancı Holding bu aşamada ilgilenmiyor. Ancak fırsatlar ortaya çıktıkça değerlendireceğiz.' GıdaSa İçecek Genel Müdürü Adnan Erem de, çay pazarına çok iddialı girdiklerini belirterek, "Önümüzdeki 5 yılda her üç tüketiciden birinin Deren'i tercih edeceğine inanıyoruz. 2010 hedefi yüzde 30 pazar payıdır" dedi. Türkiye 575 milyon dolarlık çay pazarı ile çay tüketiminde dünyada ilk beş ülke arasında yer alıyor. 2004 yılında Türkiye'de 175 bin ton çay tüketildi. Bunun 165 bin tonu dökme çaydan, kalan 10 bin tonu da poşet çaydan oluşuyor.