* Çay konusunda bir hazırlığınız var. Marketlerde ne zaman göreceğiz? Çok gecikeceğimizi tahmin etmiyorum. 2005'in ilk çeyreğinde bu alandaki durumumuzu netleştiririz. Aklınıza hemen klasik çay gelmesin. Burada da sürprizlerimiz olacak. Farklı alanlara örneğin kadınlara yönelik bir çalışmamız var. Deneme üretimleri yapıldı. Son kararın ardından bir marka lansmanı da 2005'in ilk çeyreği gibi olur.
* Ürün tattırma işini nasıl yapıyorsunuz? 200-250 kişilik gruplar oluşturuluyor. Bazen ürününe göre 500'e kadar çıkıyor. Uluslararası araştırma şirketleri araştırma yapıyor. Sonuçları beraber değerlendiriyoruz. Zira, bizim beğendiğimiz ürün az puan alırken ummadığımız ürünler ilgi çekiyor.