|
|
|
|
Öpüşme, bacak açma hareketlerinden kaçındık
* Biliyorsunuz tiyatrolarda açık bir sahne artık reklam amacı olarak kullanılıyor... K.A.: Reklam aracı olarak kullanıp, o noktada kalıyor. Çünkü seyirci beğenmediği ve sevmediği oyunlarda reklama prim vermiyor. Oyunun bütününde çok yerinde bir şeyler varsa, ona söyleyeceği bir şeyi yok. Ama cinselliğin üzerine kurulmuş oyunlara veya reklama ilgi göstermiyor. Ö. S.: Bizim oyunumuzda da hiç öyle açık sahneler yok. Mesela en dekolte giyinen benim çünkü Tina hayat kadını.
* Sonuçta izleyiciyi bu tür reklamlar, tiyatroya en azından getirmiyor mu? K.A.: Gerçek anlamdaki tiyatro, izleyicisini gitmekten alıkoyuyor. 'Ağır Roman' zaten başlı başına bilinen bir proje. O yüzden de öpüşme, bacak açma gibi sahnelerden özellikle kaçındık. Çünkü yaptığımız işi hafifleten, oyunun önüne çıkan bir haber istemedik. Oyunda Özlem'le kısa bir öpüşme sahnemiz var ama onun bile hiç üstüne gitmedik. Ö.S: O öpüşme sahnesinin tek nedeni de aşkları.
|
|
|
|
|
|
|
|
|