|
|
Kazanan takım değiştirilmez!
Şampiyonlar ligi maçlarının arasına girerek başladılar işe. Baktılar ki tuttu. Şimdi lig maçlarında da varlar. Ford'un minik minik reklamları bence büyük iş başarıyor. Bilinen o ki, artık günümüzde insanlar satın alma kararlarında akıllarından çok gönüllerinin sesini dinliyorlar. İşte bu reklamlar da insanların gönüllerine sesleniyor. Çift Vuruş, Deplasman, Altyapı, Ters Köşe ve daha niceleri... Herhalde devamı da gelecek. Ogilvy'nin Türkiye ajansında bu fikri geliştirip hazırlayan arkadaşları bir kez daha kutluyorum. Özellikle de bu yaklaşımı sadece Şampiyonlar Ligi sınırlarında tutmayıp, Süper Lige taşıma kararını veren ajans ve Ford yetkililerini. Türk malı reklamın lezzeti, ithal ya da bizden ama sevgili Ömer Lütfü Mete'nin mükemmel deyişiyle 'zihinleri vaftizlenmiş' reklamcıların yaptıklarından farklı oluyor... Şimdi biraz da PR çalışması bekliyorum Ogilvy'den... Bu işi de çok iyi bilirler... En iyi kısa Ford reklamı seçimi, yeni küçük Ford reklamı senaryo yarışması... Bir de bu reklamların spor sayfaları arasına serpiştirilmiş basılı versiyonları niye düşünülmez, anlamak zor. İletişim hocam derdi ki, "Don't change the winning team!" (Kazanan takımı değiştirme)... Yurtdışına da ihraç edeceğiniz bu kadar mükemmel bir fikir yakalamışsınız, sonuna kadar kullansanıza...
|