MERCEDES-BENZ Türk, ülke çapındaki satış sonrası hizmetler organizasyonunda görev yapan en başarılı elemanlarını "Servis Yıldızları" adlı bir proje ile değerlendirdi. Hizmet kalitesinin başarının temeli olduğuna inanan Mercedes-Benz Türk, organizasyonda görev alan her elemanının verdiği hizmetin öneminin ve ciddiyetinin bilincinde olmasını hedefliyor. Bu bilincin ve eğitimin yanı sıra yüksek motivasyon, işe duyulan sevgi ve bağlılık, hizmet kalitesini birebir etkileyen faktörler olarak değerlendiriliyor. Bu kapsamda Mercedes-Benz Türk, satış sonrası hizmetler alanında görevli elemanlarının yarattıkları farkı görünür kılabilmek ve onlara içinde bulundukları hizmet zincirini geniş bir bakış açısıyla değerlendirme olanağını verebilmek üzere "Servis Yıldızları" projesini geliştirdi.