kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
24 Nisan 2009, Cuma
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

"C&A Türkiye çok büyüdü yakında Almanya'dan ayrılır"

PINAR ÇELİK
23.04.2009
Hazırgiyim markası C&A'nın Avrupa Pazarlama Genel Müdürü Seitz, yüzde 240 büyüyen Türkiye kolunun iki yıl içinde tek başına yürüyen operasyon haline geleceğini söyledi..
Yeni koleksiyonunu ve 2008 yılı finansal sonuçlarını açıklamak için Düsseldorf'ta düzenlenen defile sonrası konuşan Alman&Hollanda merkezli hazırgiyim markası C&A'nın Avrupa Avrupa Pazarlama Genel Müdürü Andreas G. Seitz, Türkiye'nin özellikle çocuk giyiminde çok ciddi bir performans yakaladığını söyledi. Şu anda Türkiye'de 14 mağazaları bulunduğunu 2009 sonuna kadar üç yeni mağaza daha açacaklarını belirten Seitz "Türkiye kriz öncesi de kriz sonrası da en iyi giden operasyonlarımızdan biri. 2007'ye göre yüzde 240 büyüdü. İki yıl içinde Almanya ile birlikte yürüttüğü faaliyetini tek başına devam ettirecek ciro ve kara ulaşmasını bekliyoruz" dedi.

DAHA FAZLA ÜRETİM
Türkiye'nin stratejik bir noktada bulunduğunu ve pek çok ülkeye birkaç saatlik mesafede olduğunu vurgulayan Seitz, Türkiye'de C&A için daha fazla üretim yaptırmak için de firma araştırdıklarını ifade etti. C&A İstanbul ve Ankara'da alışveriş merkezlerinde mağaza açmayı planlıyor. Ankara'daki AVM Gordion olacak. AVM'ler dışında büyük metrekareli cadde mağazası da arayan firmanın yetkilileri "Beyoğlu'ndaki Vakko'nun yerini Mango kaptı. Benzer bir yer bulursak hemen mağaza açarız" diyor.

2008'DE YÜZDE 3 BÜYÜDÜ
Pek çok markanın mağazalarını kapattığını dile getiren Seitz, C&A'nın yatırımlarına devam edeceğini söyledi. Seitz 2008'de 116 yeni mağaza açtıklarını ve yüzde 3 büyüme ile birlikte 6.3 milyar euro ciro elde ettiklerini vurguladı. 2009-2011 arasında Avrupa'daki operasyonlar için 600 milyon eurodan fazla yatırım yapacaklarını kaydeden Seitz bu yıl sonuna kadar bin 450 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini belirtti.