kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
17 Mart 2009, Salı
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Reklamın 'en'leri belli oldu

16.03.2009
Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından düzenlenen ve bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilen 'Effie Reklam Etkinliği' yarışması sonuçlandı. İstanbul'daki Beşiktaş Four Seasons Otel'de gerçekleştirilen gecede ödüller sahiplerine törenle dağıtıldı. Reklamverenler Derneği Başkanı ve aynı zamanda Koç Holding Reklam ve Medya Koordinatörü olan Hakan Gören, reklamın sonuçlarını somut verilerle göstermesi açısından 'Effie' ödüllerinin önemli bir kriter olduğunun altını çizdi. 123 kampanyanın başvurduğu yarışmada Coca-Cola, Kimberly Clark, Ülker ve Unilever birden fazla dalda ödül alıp, geceye damgasını vurdu.