kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
16 Şubat 2009, Pazartesi
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
İbrahim Orhon

Toyota Prius'u Türkiye'de Hollywood taktiğiyle tanıtıyor

UFUK SANDIK
10.02.2009
Toyotasa, dünyanın ilk seri üretim hibrid aracı Prius'un üçüncü jenerasyonunu yılın ikinci yarısından itibaren satışa sunacak. Toyotasa, Prius'u Hollywood taktiğiyle tanıtıyor. Türk sanatçılara test yaptırıyor..
Toyotasa, Türkiye'de çevre bilinci oluşturmak amacıyla kanaat önderlerine çevreci Prius'u test ettiriyor. Şu ana kadar 50 bin kişi tarafından ziyaret edilen, bin kişinin test sürüşü için başvurduğu web sitesi yoğun ilgi görürken, Türkiye'nin çevre önderleri programının pilot uygulaması kapsamında kanaat önderlerinden sanatçılara, sporculara kadar da geniş bir yelpazedeki çevreciler, Toyota Prius ile İstanbul yollarında 15 bin km. kat etti. Toyotosa Genel Müdürü İbrahim Orhon, şu ana kadar 70 kanaat önderinin Prius'u test ettirdiğini, test sürüşlerinin temmuza kadar süreceğini söyledi. Prius'un Hollywood yıldızları tarafından çevreci sembol olarak kullanıldığını hatırlatan Orhon, Türkiye'de de kanat önderlerinin Prius'u test etmelerinin önemli olduğunu söyledi. Orhon, Prius'un üçüncü jenerasyonunun yılın ikinci yarısında 2010 model yılı olarak satışa sunulacağını açıkladı. Vergi yasalarında çevreci araçlara yönelik bir teşvik uygulanırsa yılda bin adet kadar Prius satılabileceğini söyleyen Orhon, bu gerçekleşmezse 100 adetlik satış tahmini yaptı. Orhon, Prius için Batı Avrupa ülkelerinde 6 bin 400 euro'ya varan indirimler yapıldığını kaydetti.