kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 8 Ağustos 2008, Cuma
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Cuma Sabah 
ATİLLA DORSAY

Ajda Pekkan'ın bacakları

Hayır, beni asıl ilgilendiren bacakları değil. Bu başlığı yazı okunsun diye koydum! Elbette her erkek gibi, güzel kadın bacaklarını severim ve Ajda'mızın bu konudaki performansına ben de şapka çıkartırım. 70 yaşında bile hala 'dünyanın en güzel bacakları'na sahip olduğu söylenen Marlene Dietrich'in tahtına da yerleşir umarım... Ama beni asıl ilgilendiren sesi. Son albümü Aynen Öyle gösteriyor ki, Ajda bacakları kadar sesini de koruyor. O seste sanki en küçük bir değişiklik yok. Üstelik şarkıların başarılı seçimi de o klasik Ajda figürüne uygun: Özgür, başına buyruk, güçlü kadın imajının yepyeni atılımları... Şarkılara gelince, disko ritmine ve 'yaz albümleri'nin eller havada amacına hiç sempati duymasam da, Şehrazat imzalı o disko parçaları çok sevdim. Özellikle de Aynen Öyle ve Flu Gibi. Emre Irmak bestesi Can Gidiyor da aynı ritmde çok iyi bir parça. Şehrazat'ın duygusal bestesi Hiçbir Şey Eskisi Gibi Olamaz da güzel. Ama bence albümün en kral parçası, yine duygusal bir balad olan Hepimiz Yaptık. Zeynep Talu'nun sözleri üzerine bu Volga Tamöz bestesi, bu yazı aşar, ölmezleşir ve kuşaklar boyu dinlenir. Tamöz'ün adını ilk kez duyuyorum, bu çok güzel bestesi için onu kutlarım. Albümün en 'tuhaf' şarkısı ise Söz. Bu Sezen Aksu bestesi, Ajda'ya hiç uymamış. Dahası, yorumlarken ne kadar sıkıntı çektiğini görür gibiyim! Belki ancak Sezen buna bir anlam katabilirdi. Acaba diyorum, Sezen'in eski dostu Ajda'ya bu hediyesi, zehirli hediye türünden olmasın?