kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 15 Mart 2008, Cumartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC

Reklamlarda kimse kameraya bakmıyor

Ogilvy&Mather ajansı tarafından geliştirilen kampanya, lüks şirketlerin, zengin tüketicilerin günlük yaşamlarıyla bağlantı kurma girişimini yansıtıyor. Geçmişte moda evleri ve diğer lüks markalar ürünün 'kahraman' olduğu ve genellikle bir mankenin eşlik ettiği reklamlarda ürünleri tanıtırken, günümüzde ürün tanıtımları daha da samimi yapılıyor. Louis Vuitton reklamlarındaki ünlülerin hiçbiri kameraya direkt bakmıyor. Agassi ve Graf, otelde bir yatağın üzerinde sarılarak uzanırken, Gorbaçov'un reklamında ise markanın ürünü gazete ve dergi yığınının altında resmin odak noktasından uzakta yer alıyor. Ajansın yönetim kurulu başkanı Daniel Sicouri "Ürün sadece hikayenin bir parçası, bir seyahat arkadaşı; kahramanı değil" diye konuşuyor.
Haberin fotoğrafları