kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 15 Mart 2008, Cumartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Keith Richards, reklamda gitarıyla boy gösteriyor.

Çevreye duyarlı Richards ilk kez Louis Vuitton reklamına çıktı

Louis Vuitton, reklam kampanyasında bu kez ünlü gitarist Keith Richards'a yer verdi. Hayatında ilk kez bir reklamda yer alan Richards, reklamdan aldığı geliri Al Gore'un 'İklim Projesi'ne bağışladı. Richards için marka yetkilileri "O bir ikon, ikna edebildiğimiz için çok mutluyuz" dedi..
İLİŞKİLİ HABERLER
Çevreye duyarlı Richards ilk kez Louis Vuitton reklamına çıktı
Dünyaca ünlü moda markası Louis Vuitton, geçtiğimiz yıl başlattığı reklam kampanyasıyla tüm dikkatleri üzerine çekmişti. Marka, reklam kampanyasında seyahat kavramını, fizikselden çok duygusal anlamda yorumlamış ve onu hedef kitlesine kişisel bir yolculuk olarak sunmuştu. Kampanyanın ilk aşamasında devlet adamı Mikhail Gorbaçov, karı-koca tenis yıldızı Andre Agassi-Steffi Graf ve ünlü aktris Catherine Deneuve yer almıştı. Bu isimler Vanity Fair dergisinin usta fotoğrafçısı Annie Leibovitz'in objektifinin karşısına geçmişti.

Mİ NOKTASINDAN BLUES
Louis Vuitton şimdi de efsane bir isim Keith Richards'ı ikna ederek reklam kampanyalarına dahil etmeyi başardı. Rolling Stones grubunun gitaristi Richards, 64 yaşında ilk kez bir reklamda yer almış oldu. Leibovitz imzalı fotoğraf altında, 'Bazı yolculuklar kelimelere dökülemez. New York. Sabah 3. Mi notasından blues' yazılı cümleyle dikkat çekiyor. Richards kampanyadan elde ettiği geliri Nobel Barış Ödülü sahibi Al Gore'un kurduğu 'İklim Projesi'ne bağışladı. Çevre sorumluluğu bilincini benimsemiş olan Louis Vuitton, kampanyasına katılan bu isimlerle birlikte, Al Gore önderliğinde yürütülen 'The Climate Project' (İklim Projesi) kampanyasına da uzun süredir destek veriyor. Keith Richards'lı Louis Vuitton posterleri, Fransa sokaklarında boy göstermeye başladı. Nisan ayından itibaren dergilerde de yer alacak reklam için Louis Vuitton İletişim Müdürü Antoine Arnault, şunları söylüyor: "Keith Richards'ı tanıtmak için hiçbir söze gerek yok. O global bir ikon ve milyonlara hitap ediyor... Onunla birlikte çalıştığımız için büyük gurur duyuyoruz. Üstelik Richards, ilk kez bir reklam kampanyasında yer alıyor, onu ikna edebildiğimiz için çok mutluyuz." Louis Vuitton'un pazarlama direktörü Pietro Beccari ise; kampanyanın amacının markanın çekiciliğini Rusya ve Çin gibi yeni piyasalarda arttırmak olduğunu söylüyor ve ekliyor: "Biz modada bir güvenilirlik kurduk. Artık bizim için önemli olan markanın diğer yanlarını göstererek Louis Vuitton'un konumunu dengelemek."
Haberin fotoğrafları