* Tofaş yıllarca en çok satan markaydı.... O günlere geri döneceğiz...
* İkincilik devam ediyor ama. Sanki, Tofaş buna alışmış gibi. Bu durum değişecek mi diyorsunuz? Yıllarca en çok satan olması normal bir durumdu. Kapalı bir ekonomiydi ve büyük satış rakamlarına ve kârlara alışılmıştı. Sanıyorum gözden kaçırılan nokta da bu. Serbest pazar ekonomisine geçilirken, Tofaş hazır değildi. Pazarda sadece pazar payı kaybetmiyorduk; aynı zamanda müşteriyle olan kontağımızı da kaybediyorduk. Müşteri güveni ve sadakati en önemli şey. Benim ilk işim müşterilerle bu teması yeniden kurmak. İnanıyorum ki, son 18 ayda bunu yapmaya başladık ve Fiat'ı Türk insanına yakınlaştırdık. Daha da önemlisi, şimdiye kadar göz ardı edilen gençlere ve kadınlara yakınlaştırdık.