Sigorta sektöründe hizmet kalitesi artıyor
HDI Sigorta Genel Müdürü Enis Talaşman, Sigorta şirketlerinin hasar ödeme süreçlerinde ciddi iyileşmeler yaşandığını kaydederek, 10 yıl önce yapılan Sigortacılıkla bugün yapılan arasında ciddi bir fark olduğunu söyledi.Bugün sektörde en büyüğünden en küçüğüne kadar tüm şirketlerin anlaşmalı servislerle, asistans firmalarıyla aynı kaliteli hizmeti müşteriye verdiklerini dile getiren Talaşlan, "Artık her Sigorta şirketi hasar süreçlerini müşteri odaklı bir şekilde yönetmek durumunda olduğu için hizmet kalitesi ciddi derecede arttı. Ama hizmet kalitesini artırabilmek için kârlı olmanız lazım. Kârlı olmadan hizmet kalitesini artırıp sürdürülebilir kılmanız mümkün değil. Bunuda iyi veri analizi, iyi segmentasyon ve veri madenciliği yaparak bağarabilirsiniz" dedi. Avrupa'nın en büyük Sigorta gruplarından Talanx'a bağlı HDI Sigorta'daki gelişmelerden dene söz eden Ge nel Mü dürü Talaşman, 600 acentesi olan HDI Si gor ta'ya son bir ay için de 100'ün üzerinde acente katıldığını ve sene sonuna kadar bu sayı nın 1000'e ulaş mış olacağını söyledi. Talaşman, "Tamamen acente Sigortacılığ yapmayı hedeflemiş ve ana müşterisi olarak acentesini konumlandırmış bir şirketin çok sayıda acente tarafından tercih edileceğini düşünüyorum. Büyümek, gelişmek, öğrenmek ve iş yapmak isteyen acentelerle yolumuzun kesişeceğini biliyoruz. Onlarla beraber büyümek istiyoruz" şeklinde konuştu.
Yayın tarihi: 30 Nisan 2009, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/04/30//haber,3BFF3A4165CD43F5B43251E5DD6C02EF.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2009, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.