Juss, meyve suyunda birinci lige oynuyor
Juss markası ile meyve suyu pazarına giren Erikli markasının kurucusu Hasan Aslanoba, bilinen 3 markadan biri olmayı hedeflediklerini söyledi. 30 milyon dolarlık yatırımla bu yılın başında üretime geçen Juss, toplam 10 çeşit meyve suyu ile yılsonunda 30 milyon litre satış ile 45 milyon TL bir ciro hedefliyor. Aslanoba "Bursa'da 200 bin metrekarelik arazi aldık. Meşrubat ve konsantre meyve suyu yatırımlarımızı geliştirme planlarımız var" dedi.
Yayın tarihi: 30 Nisan 2009, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/04/30//haber,36F921D63B3B403EBC7B97FD720CF419.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2009, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.