Lüks saat disrtribütörü ACY, krizden çıkışın yolunu gençlere beyin jimnastiği yaptıran saatlerde buldu..
Kriz, tüm markalar gibi lüks markaların da satış stratejilerini değiştirdi. Fiyatları 400 bin frangı bulan lüks saat markalarını satan ACY Saat, krizden çıkışın yolunu gençlere beyin jimnastiği yaptırarak saat satmakta buldu.Bünyesinde BRM, U-Boat, Jacques Lemans gibi lüks saat markalarını bulunduran ACY Saat, krizde orta gelir grubunda gençleri hedefleyen The One markasını Türkiye'ye getirdi. Markanın en önemli özelliği ise akrep, yelkovan yerine led ışıklarıyla küçük metamatiksel hesaplar yaparak saati göstermesi. Dijital saatlerden de farklı olan saat ilk bakışta kolay anlaşılmıyor. Saati öğrenmek istediğinizde bastığınız düğmede yanan led ışıklarından hesaplamalar yapıyorsunuz. ACY Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Yaman, "Bu saatler küçük beyin jimnastiği ile zihni diri tutuyor. Dünyada yeni bir akım olarak ledli saatlere ilgi başladı. Biz de bu saatleri krizde Türkiye'ye getirmeye kara verdik" dedi. Saatler 130 ile 300 euro arasında değişiyor.