kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
18 Nisan 2009, Cumartesi
Sabah
 
Haberler Spor Günaydın Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Günaydın Cuma Cumartesi Pazar Emlak Buzz
 
24 Saat
24 Saat

Farklılaşmak önemli

27.03.2009
İdol şarapları..
"İdol ana markası altında ürettiğimiz Consensus, Ege Bağları ve İdol markalarını tüketicilerle buluşturmadan önce bu şarapların orijinalliğini yansıtacak şişe formlarını araştırdık. Nihayetinde geniş omuzlu ve uzun boylu şişe tasarımını seçtik. Seçtiğimiz şişenin üzerine logomuzdan oluşan bir gravür uygulaması yaptık. Tüketiciler içki reyonlarında şarap markalarını birbirinden ayrıştırmakta zorlanıyor. Biz de bu gözle bakarak, sadece belli başlı restoranlarda bulunacak Consensus 3 Meşe Shiraz-Cabernet Sauvignon-Merlot 2006'nın 2 bin 57 şişelik kısmını 150 cl'lik magnum şişelere doldurduk."