İskender Dilek, Tayland'dan getirdikleri güzellerle otel lobisinde servis kadrosu oluşturduklarını söyledi.
İLİŞKİLİ HABERLER
Promosyonun dâhi çocuğu Starwood'a model oldu
Promosyonun dâhi çocuğu Starwood'a model oldu
SİNAN ÖZEDİNCİK
29.03.2009
Sahibi olduğu Çeşme Sheraton ile otel promosyonlarına yeni bir boyut getiren İskender Dilek, yabancı zincirlerin de dikkatini çekti..
Otel promosyonlarına yeni bir boyut getiren İskender Dilek, sahibi olduğu Çeşme Sheraton ile müşterilerini şaşırtmaya devam ediyor. Turizm sektöründe promosyonun dahi çocuğu olarak konuşulan İskender Dilek, bu yıl ekonomik krizi fırsata çevirebilenlerden. Önce Sevgililer Günü kampanyasını dört hafta sonuna yaydı, sonra Kadınlar Günü'nü ise üç haftaya çıkardı. Çeşme Sheraton, beş gece konaklayan müşterilerini, yaptığı anlaşma sonucu Pegasus Havayolları ile ücretsiz uçurdu. Ardından geçen yıl 750 kişiye Roma tatili hediye etti. Şimdi de 30 Nisan'a kadar erken rezervasyon yaptıranları 2 gün Viyana + 2 gün Prag, Milano, Roma veya Salzburg'dan birinde tatil veriyor. Üstelik uçak bileti ve kahvaltı dahil. Bu promosyonları gerçekleştirerek dikkatleri üzerine toplayan İskender Dilek; "Biz yaratıcı olduğumuzu düşünüyoruz" diyor. Yaptıkları promosyonun dünyada örneği bulunmadığını ifade eden Dilek, şöyle devam ediyor: "Bir otelin yapabileceği promosyonlar bellidir. 5 geceye 3 gece verir. Yurtdışı seyahate 2 ayrı yere göndermesi bu mümkün değil. Biz bunun modelini oluşturduk. Şu anda Roeland Vos ( President for Europe, Africa&Middle East for Starwood Hotels&Resorts) bunu bizim gibi resort otellere nasıl adapte edebiliriz arayışı içinde. Önümüzdeki günlerde sunum için Belçika'ya gideceğim."
İLİŞKİLİ HABERLER
Promosyonun dâhi çocuğu Starwood'a model oldu
Yayın tarihi: 29 Mart 2009, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/03/29//haber,317DB4ECA1A24503B71D6149446675BF.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2009, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.