Prof.Dr. Orhan Tekelioğlu (Bahçeşehir Üniversitesi): Bence Müslüm Gürses pek değişmiyor, değişen dinleyicisi ve müzik piyasasına yön veren yapımcılar. Böyle bir pazarda Gürses dinleyicisinin geliri daha yüksek çevrelerde aranması gerekiyor, bunun için de albümlerin çok daha farklı şarkılardan oluşması. Gürses'in böyle bir beklentiye karşı çıkmadığı daha önceden de biliniyor, aklıma Nilüfer ve Teoman parçalarının yeniden yorumları geliyor. Özetlersem, Müslüm Gürses şarkıları her zaman kendi bildiği gibi söyleyen biri. Değişen, ona verilen parçalar.
Esra Oflaz (MTV Türkiye Yönetim Kurul Bşk. Yrd.): Bu değişim tabii ki bir günde gerçekleşmedi. Müslüm Gürses, Türkiye'nin kabul ettiği kült bir isimdir. Değişim kaçınılmazdır ilkesinden yola çıkarak olsa gerek, kendi yaptığı müzikte yeni bir açılım yakalamak, zaten onun gibi vizyonu geniş bir sanatçıya yakışan bir hareketti. Sanırım değişim cesaret ister, Müslüm Gürses'in değiştiğini inkar edemeyiz. Cesaretli davrandı, farklı müzik türlerini sentezledi ve albümlerinde topladı. Biz de bu değişimi uzun süredir gözlemlemekte ve destelemekteyiz.
Burak Kılıç (Al Jamal'ın işletmecisi): Çapamarka grubu olarak hep Müslüm Gürses'i kült bulurduk. Cahide ve Al Jamal'de çaldığımızda ise gözlemlediğimiz tepkilerden olumlu bir değişim içinde olduğunu görebiliyorduk. Dünyaya ayak uyduran Müslüm Baba ile sosyetikleri değil bohemleri, elitleri hedefliyoruz. Sahneye çıkarma fikri de şöyle oluştu: İzzet Çapa arabasında Sandık'tan, Sezen Aksu şarkısı Vazgeçtim'i dinliyordu. Ttrendleri sıkı takip eden Çapa'yla yolculuk ettiğimiz gün bir yıldız çaktı. Hemen menajeri ile temas kurup projeyi ortaya çıkardık.
Murat Doğan (Pasaj Müzik sahibi-Gürses albümlerinin yapımcısı): Türkiye'de müzik tüketicisi de değişiyor, üreticisi de. Son albümü her kesimden insanın seveceği türden son derece iyi şarkılar. Müslüm Gürses de müzikal olarak oldukça farklılaştı. Yeni jenerasyon müzik tüketicisi Müslüm Gürses'in bu yeni halini daha çok sevdi. Tabii burada Gürses'in tavrı çok önemli. Önüne konulan projelere itiraz etmiyor ve bu projelerin içinde heyecanla yer alıyor. Her dem moda olmasının nedeni belki de bu. Yeniliğe açık olması ve değişimi kabullenmesi...