Eczacıbaşı-Zentiva Genel Müdürü Elif Çelik, projeyle ilgili şunları söylüyor: "Eczacıbaşı-Zentiva'nın misyonu, özellikle kronik tedavi alanlarında, modern tedavi alternatiflerini geniş hasta kitlelerine ulaştırmak.
Öte yandan bu hastalıklardaki bilincin artırılması da bizim misyonumuzla örtüşüyor. Osteoporoz dernekleri de hep birlikte çalıştığımız derneklerdi. Bu projenin önemi, sadece menopoz dönemindeki kadınları değil, çocukları ve erkekleri de içine alması." Çelik, osteoporozla ilgili bilinçlendirmeyi kendi şirketleri içinde de uyguladıklarını söylüyor ve şunları anlatıyor: "Biz bin 500 kişilik bir şirketiz. O yüzden çalışanlarımıza yönelik bilinçlendirme toplantılarına da başlayacağız. Levent'teki binamızda bir dans atölyesi projemiz var. Osteoporozun önlenmesinde egzersizin rolüne dikkat çekmek istiyoruz. Bir de kısa film yarışması düzenleyeceğiz. O da bir anlamda bu projenin finali olacak. 2009'un ilk altı ayında, altı ilde 15 toplantının tamamlanması bekleniyor.
Film yarışmasını ise haziran ayında duyurup, eylül ayında ödüllendirme aşamasına geçeceğiz. Bu yarışma doktorlara yönelik olacak.
Amacımız hekim gözüyle osteoporozu sergilemek."
Yayın tarihi: 28 Şubat 2009, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/02/28/ct/haber,1E5FF6CEC2244C9B846935F8CBA3CB5A.html
Tüm hakları saklıdır.