kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
27 Şubat 2009, Cuma
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
Hasan Aslanoba bir yandan Erikli Nestle Waters’ın CEO’luğunu yürütürken bir yandan da kendi markası Juss’u büyütmek için çalışacak.

Erikli'nin kurucusu Juss markası ile meyve suyu pazarına girdi

PINAR ÇELİK
27.02.2009
Erikli markasının kurucusu Hasan Aslanoba, Juss markasıyla meyve suyu pazarına girdi. Juss'un satış ve dağıtımını Erikli - Nestle Waters üstlenecek..
Su pazarının lideriyken 2006'da Erikli'nin yüzde 60'ını Nestle'nin şişelenmiş su markası Nestle Waters'a satan Hasan Aslanoba, Juss markasıyla meyve suyu pazarına girdi. Aslanoba bir yandan Erikli Nestle Waters'ın CEO'luğunu yürütürken bir yandan da kendi markası Juss'u büyütmek için çalışacak.

HEDEF 30 BİN NOKTA
Juss ile premium meyve suyu kategorisinde ürün satışı gerçekleştireceklerini belirten Aslanoba Gıda Genel Müdürü Bahadır Kaynak, Hasan Aslanoba'nın Nestle Waters'tan ayrı olarak kendi iştirakiyle meyve suyu üretimine başladığını ancak markanın satış ve dağıtımını Erikli - Nestle Waters'ın yapacağını söyledi. Kaynak 30 bin noktaya ulaşmayı hedeflediklerini kaydetti.

15 MİLYON DOLARLIK YATIRIM
15 milyon dolarlık yatırımla yıllık yaklaşık 35 milyon litre meyve suyu üretmeyi planladıklarını belirten Kaynak, iki yıl süren çalışmanın sonucunda markayı rafa taşıdıklarını dile getirdi. Meyve suyu işine uzun vadeli baktıklarını ve şu an için Nestle ile bir ortaklığın söz konusu olmadığını belirten Kaynak, ilk etapta Bursa Mustafa Kemal Paşa'daki üretim tesisinde 50 kişinin çalışacağını anlattı. Kaynak, market ağırlıklı bir marka olmasını düşündükleri Juss'un bir yandan da Erikli'nin market kanallarını güçlendireceğini söyledi.