Ruslar 'her şey dahile' geliyor, İskandinavlar geziyor
Dilek TAŞ / ANTALYA
16.02.2009
Bu yıl turist hedefini 10 milyon olarak belirleyen Antalya'yı en çok son dakikacıların tercih ettiği ortaya çıktı. Her şey dahil sisteminin en iyi müşterileri ise Birleşik Devletler Topluluğu (BDT) ve Rusya oldu. Her şey dahil sistemini en az tercih edenler ise İskandinavlar. Antalya Yöresi Turist Profili Araştırması, turistlerin yüzde 41.1'inin 15 gün ve daha öncesinde tatilini planladığını yani "son dakikacı" olduğunu ortaya koydu. Antalya'yı ziyaret edenlerin yüzde 74.2'si tatil eğlence ile ilk sırada.
Yayın tarihi: 17 Şubat 2009, Salı
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/02/17//haber,65E1CA4368FB4521BC931DCEE8C030CC.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2009, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.