Blog yazarlarına hediye olarak gönderilen rimel kutusu.
Gazeteci blogger'lar veya blogger gazeteciler
24.01.2009
Kişisel blogların önemi gün geçtikçe artıyor. Markalar da bu gelişmenin uzun zamandır farkında zaten. Bunu sadece Marc Jacobs, bir çantasına ünlü moda blogger'ı Bryanboy'un adını verdiği için söylemiyorum. Türkiye'de de belli başlı blogger'lara 'gazeteci' muamelesi yapılıyor artık. Basın gezilerine davet ediliyor, tanıtım bültenleri alıyorlar. Kimi zaman yeni çıkan ürünler de denemeleri için ilk olarak onlara gönderiliyor. 'Offline' dünyada her ne kadar kendimi 'gazeteci' olarak tanımlasam da, online dünyada da aktif sayılabilecek bir 'blogger'ım. Bu nedenle geçtiğimiz günlerde 30 kadar kadın blogger'a gönderilen rimel, benim de elime geçti. Neden böyle bir şey yaptıklarını sorduğumda, Max Factor ekibinden şöyle bir yanıt aldım: "Takip edenleri açısından bloglara baktığımızda, fikirler ve yazılanlar ile deneyimlerin en iyi şekilde aktarıldığı bir başvuru mecrası olarak konumlanıyorlar. İnternet kullanıcıları da düzenli olarak bloggerlar'ın fikirlerini, düşüncelerini ve yazdıklarını okuyor. Bu yüzden, Max Factor False Lash Effect Maskara'yı, kadın yazarların daha ürün piyasaya çıkmadan denemeleri ve fikir liderleri olarak deneyimlerine bloglarında yer vermeleri bizim için oldukça önemli." Bu arada, benim gibi 'on-off' takılan meslektaşlarımın sayısı da artıyor. Oray Eğin'in kentfisiltilari.blogspot.com, Tuluhan Tekelioğlu'nun tuluhantekelioglu.blogspot.com ve Tolga Akyıldız'ın takyildiz.blogspot.com adresindeki blogları aklıma ilk gelen ve takip edilmesi şart olan siteler.
Yayın tarihi: 25 Ocak 2009, Pazar Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/01/25/pz/haber,E8ACF4A214C743BA916B70357BFB4477.html Tüm hakları saklıdır.