Rekabet ve ekonomi pazarda marketlerin satışını artırdı
Elektro World Genel Müdürü Özbek, tüketicinin karşılaştırma yapacağı yer aramasının payı artırdığını söyledi..
Electro World Genel Müdürü Bahadır Özbek, daralan pazarda hipermarketlerin satışlarının artırmasına neden olarak bu mağazaların sayılarının çok fazla artmasının ve çok ucuz elektronik ürün satmalarının etkili olduğunu söyledi. Rekabetin ve ekonomik koşulların tüketici profilini de değiştirdiğini ifade eden Özbek araştırmanın sonuçlarının da bunu doğruladığını belirtti. Özbek, "İnsanlar artık fiyatları karşılaştırabilecekleri, en ucuzu alabilecekleri büyük marketleri tercih ediyor. 2007'de büyük elektronik perakendecileri yüzde 12.8 büyüdü. Bu 2009'da daha da artacak. Ancak hala sektörün yarısı bayilerden oluşuyor" dedi.
Yayın tarihi: 22 Aralık 2008, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/12/22//haber,A36AE5B2DABB4035A3526423F6FD1102.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.