kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
17 Aralık 2008, Çarşamba
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
Emil Güzeliş

Pırlantanın yeni yüzü

Pınar ÇELİK / EKONOMİ
17.12.2008
Yıla 40 milyon dolar satış hedefiyle giren ancak yaşanan global kriz nedeniyle yılı 30 milyon dolar satışla kapamaya hazırlanan Zen Pırlanta 2009 yılında planlarını tamamladı. Şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Emil Güzeliş, gelecek yıl yeni sezon takılarını Demi Moore ile tanıtacaklarını söyledi. Moore'un dünyanın yanı sıra Türk insanı tarafından da sevilen ve bilinen bir aktris olduğunu belirten Güzeliş, "Demi Moore'un yanında birkaç aktris daha düşünüyoruz ama karar vermedik. Özellikle Türkiye'yi tanımayan ünlülerle çalışmayı tercih ediyoruz. Onları İstanbul'a davet edip hem Türkiye'yi tanımalarını sağlayacağız hem de ürünlerimizi tüm dünyaya tanıtacağız" diye konuştu.

ŞANS GETİREN TAKILAR
Güzeliş, 2007 yılında yusufçuk sembollü takıların çok sattığını özellikle krizin daha çok etkilemesinin beklendiği 2009 yılında şans getiren fil, anahtar, kar tanesi sembollü takıların da ciddi talep göreceğini kaydetti. Türklerin pırlantaya yılda yaklaşık 500 milyon dolar harcadığını dile getiren Zen Pırlanta Yönetim Kurulu Başkanı Güzeliş, yatırım amaçlı pırlanta alan tüketicilerin de sayılarının azımsanmayacak