kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
17 Kasım 2008, Pazartesi
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Haber turu

17.11.2008
Karınca Taşımacılık'a Japon ortak geldi
Lojistik sektöründe 22 yıldır faaliyet gösteren Karınca Uluslarası Taşımacılık, Japon Kintetsu World Express (KWE) ile stratejik işbirliği anlaşmasına imza attı. Karınca Uluslararası Taşımacılık CEO'su Hüseyin Göçer, "Uzakdoğu sermayeli, dünyanın ilk 10 büyük lojistik şirketinden birisi olan KWE'nin, global ekonominin bugün içinde bulunduğu zor dönemde, Karınca ile birlikte yoluna devam etmeye karar vermesi son derece anlamlıdır. Çok kültürlü bir hedef için tek bir takım olarak koşacağız" dedi.

Çinli DFM şimdi de üretim için Türkiye'de
MGY Otomotiv A.Ş ile yaptığı distribütörlük anlaşmasıyla, Türkiye pazarına giren Çin'in en büyük otomotiv üreticilerinden DFM, Türkiye'de üretimi düşünüyor. MGY Otomotiv A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı M. Gökhan Yeşilkaya 'DFM / YUAN Yönetim Kurulu Başkanı Zhang Xinghia ile görüşmemizde, 'bize yıllık bin 500 araç satabilir miyiz?' diye sormuştu. Biz ise üç ayda 1000 araç sattık. Şimdi ise Türkiye'de üretim yapmamız için bize baskı uyguluyor. Biz de organize sanayi bölgemizde bu iş için bir yer ayırmaya karar verdik.' dedi.

Türk Traktör'e iş güvenliği ödülü
Dünyanın en büyük traktör üreticileri arasındaki Türk Traktör, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü'nün düzenlediği En İyi Uygulama Ödülleri yarışmasında "Tezgah Bazlı Risk Analizi" çalışması ile ödül kazandı.' Uygulama imalat hatlarındaki risklerin ortadan kaldırılması ve iş güvenliğinin en yüksek seviyeye çıkarılmasına yardımcı oldu.

Kriz, markasız ürünleri daha çok vurdu
Mendos iç giyim mağazalarının yaratıcısı Çiçek İç Giyim Yönetim Kurulu Başkanı Vedat Stamati, krizin iç giyim sektöründe markalardan çok markasız ürünleri vurduğunu söyledi. Stamati, markalar kısa vadeli etkilense de orta ve uzun vadede tüketici nezdinde aslında bir hayat standardı olduğu gerçeğini gördük.' dedi.