kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
12 Kasım 2008, Çarşamba
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
Erhan Özsertel

Özsertel: Hedef hizmette bir numara olmak

12.11.2008
Daha önce Ticaret Sigorta olan ismini SBN olarak değiştiren ve yeni kimliğiyle faaliyetlerini sürdüren SBN Sigorta, önümüzdeki sene için hedeflerini belirledi. İsmini, logosunu ve kurumsal kimliğini yenileyerek sektördeki hizmetlerine devam eden SBN Sigorta Genel Müdürü Erhan Özsertel, öncelikli hedeflerinin hizmet kalitesinde öncü şirket konumuna ulaşmak olduğunu söyledi. Ticaret Sigorta isminin tüketiciler tarafından Şekerbank ile ilişkilendirilmemesi nedeniyle isim değişikliğine gittiklerini belirten Özsertel, "Şekerbank Anadolu'da yaygın ve güçlü bir marka. Ticaret Sigorta markasıyla Anadolu'da satış yaparken Şekerbank ailesinin bir ferdi olduğumuzu anlatmak durumunda kalıyorduk. SBN, Şekerbank'ı çağrıştıran bir kısaltma olarak grup şirketi algısını artırdı. Logomuz da Şekerbank'ın ambleminden yola çıkarak oluşturuldu. Bundan böyle grup aidiyetimiz müşterilerimiz tarafından daha kolay anlaşılacaktır" dedi. Özsertel, Şekerbank Grubu'nun sigortacılığın geleceğine inanarak geçen sene Ticaret Sigorta'yı satın aldığını belirterk, "Sektörde yapacak çok işimiz var ve gelecek konusunda umutluyuz. 2008 sonunda yaklaşık 70 milyon YTL'lik üretim hacmine sahip olacağız. Bu rakamların önümüzdeki dönemde 100 milyon YTL'lik sınırı aşmasını hedefliyoruz. 10 yıllık bir periyotta ise hayat dışı branşlarda çalışan şirketler sıralamasında ilk 10 şirket arasında yer almak istiyoruz. 55 yıllık bir banka olan Şekerbank'ın özellikle Anadolu'daki marka bilinirliğine çok güveniyor ve sektörde önemli bir aktör olmayı amaçlıyoruz" dedi.