kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
4 Kasım 2008, Salı
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Ünlü Türk markalarından Londra'da mağaza

Giriş Saati : 04.11.2008 11:08
Güncelleme : 04.11.2008 23:52
Yeni Haber
Türkiye'nin ünlü hazır giyim markalarından İpekyol ve Machka ile ünlü deri mağazalarından biri olan DESA, Londra'da yeni hizmete giren, İngiltere ve Avrupa'nın en büyük alış-veriş merkezi Westfield'da birer mağaza açtılar.

15 değişik ülkeden 265 mağazanın bulunduğu, İngiltere'yi daha önce bu ülkeye hiç girmemiş 16 yeni markayla tanıştıran, Dior'dan, Kurt Geiger'a, Mulberry'den, ünlü Tiffany kuyumcusuna kadar pek çok ünlü markanın da bulunduğu dev alış-veriş merkezinde mağaza açan İpekyol, Machka ve Desa, ilk günden itibaren İngiliz müşterilerden büyük ilgi gördü.

Gün boyunca çeşitli müzik ve gösteri gruplarının performanslar da sunduğu Westfield'a, İpekyol ve Machka olmak üzere iki mağazayla giren Ayaydın grubu İngiltere Şubesi Sorumlusu Cavit Polat, ileriki yıllarda hedeflerini, ''İngiltere'nin Bristol ve Manchester kentleriyle, diğer bazı Avrupa kentlerinde de mağazalar açıp, çok başarılı bir Avrupa markası olmak'' şeklinde özetledi.

İtalyan ortaklarıyla birlikte İngiltere piyasasına girmeye karar verdiklerini belirten Polat, bu konuda yıllardır istek duyduklarını söyledi.

''Avrupa'da büyük bir atılım gerçekleştirmek istiyorduk, hedef olarak da İngiltere piyasasını seçtik'' diyen Polat, İngiltere piyasasını çok önemsediklerini, burada başarılı olup, Avrupa'nın diğer ülkelerinde de başarılara imza atmak istediklerini ifade etti.

Bu noktada, Ayaydın grubu olarak İtalyan ortaklarının deneyimlerinden de büyük ölçüde faydalandıklarına işaret eden Polat, Westfield'ın Avrupa'nın en büyük alış-veriş merkezi olduğunu ve kendileri için büyük potansiyel taşıdığına inandıklarını anlattı.

Westfield'ın çok değişik kesimlere hitap eden bir alış-veriş merkezi olduğunu, bu nedenle Avrupa piyasasına ilk adımlarını burada atmayı tercih ettiklerini de belirten Polat, ''İpekyol ve Machka'nın, ikisinin de şansını çok yüksek görüyoruz. Çünkü, çok değişik kaliteli ürünlerimizi pazara sunuyoruz'' dedi.

Avrupa'nın değişik merkezlerinde mağaza açma planları bulunduğunu yineleyen Polat, 10 yıl vadede Avrupa'nın değişik merkezlerinde çok büyük atılımlar gerçekleştirmek istediklerini vurguladı. Polat, bütün bu atılımlar esnasında İngiltere'nin merkez olarak alınacağını da belirtti.

İngiltere piyasasına girişlerinin şirket olarak cesaretli yaklaşımlarını ortaya koyduğunu da belirten Cavit Polat, ''umuyorum diğer mağazalar da bizi takip ederler ve İngiltere piyasasına, Avrupa piyasasına cesaretle girerler'' diye konuştu.

Polat, mağazalarının açılışından itibaren çok iyi izlenimler edindiklerini belirterek, ''çok başarılı, çok iyi bir başlangıç yaptık. Özellikle bizi tanıyan, bizi bilen, bizimle yıllardır çalışan müşterilerimizden, İngiltere'deki Türk vatandaşlarından çok iyi tepkiler aldık. Bunun önemli olduğuna inanıyoruz'' dedi.

DESA da, aynı alış-veriş merkezindeki son derece şık mağazasıyla geniş ürün yelpazesini İngiliz tüketicinin beğenisine sundu.

AA