Lufthansa'dan mil kazanan Sanal Mağaza'da harcayacak
08.10.2008
Lufthansa, Sanal Mağaza işbirliğiyle Türkiye'deki Miles&More üyelerine millerini harcayabilecekleri alışveriş imkânı başlattı. İşbirliğini tanıtmak amacıyla düzenlenen basın toplantısında konuşan Lufthansa Türkiye Genel Müdürü Sadık Elmas, Lufthansa'nın 2007 yılında rekor düzeyde kâr elde ettiğini ve grubun vergi sonrası kârının bir önceki yıla kıyasla 2 katına yükseldiğini, cirosunun da % 13 artışla 22.4 milyar Euro'ya ulaştığını kaydetti. Sanal Mağaza Yönetim Kurulu Başkanı Enis Karslıoğlu (en sağda) ise, 6 aylık bir çalışma sonucunda hazırlanan proje kapsamında özel olarak hazırlanan web sitesinden 5 bin ürünün müşteriye sunulacağını kaydetti. Web sitesinin bugün kullanıma açıldığını belirten Karslıoğlu, Miles&More kart sahibi müşterilerin sanalmagaza.com/lufthansa adresinden siteye ulaşabileceklerini belirtti. Toplantıda Lufthansa Worldshop Kurumsal Satıştan Sorumlu Müdürü Christoph Baumann da yer aldı.
İLİŞKİLİ HABERLER
Lufthansa'dan mil kazanan Sanal Mağaza'da harcayacak