kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
2 Ekim 2008, Perşembe
Sabah
 
Haberler Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Çizerler
Sabah Günaydın Cuma Cumartesi Pazar
 
24 Saat
24 Saat
Günaydın  
YÜKSEL AYTUĞ

En palavracı avcı

Mustafa Sandal'lı televizyon reklamları beni çok güldürüyor. "Gazetelir okudun mu? Bizim yalıya tanker girmiş... Giren de benim tanker değil mi üstelik?.." Hazır Kart reklamında bu kez Mustafa'yı "kız avına çıkmış palavracı avcı" olarak izliyoruz. Malum, avcı palavraları pek meşhurdur. Ama bu kez palavracı avcı fena avlanıyor. "Havayolu şirketinden bilet yok dediler. Yapılır mı bana öyle şey? Ben de şirketi satın aldım tabii..." Ve arkasından kapalı olan telefonun zil sesi ve yanından geçen sarışın kızın şuh kahkahası... Aslında Mustafa'lı reklamda sevgiliyi "sponsor" olarak gören yeni nesil genç kızlara da nahif bir gönderme var. Zamane gençliği, yürek kabartmanın yolunun "kabarık cüzdanlardan" geçtiğine kendini fena halde inandırmış ne yazık ki... E bu kadar felsefe yeter. Gelelim, asıl mesaja: Mustafa Sandal'ı her yeni reklam filminde izlediğimde, dizi yapımcılarının ne büyük bir fırsat kaçırdığını anlıyorum. Yok mu şu adamı sete çekecek cazip bir senaryo?