kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
22 Eylül 2008, Pazartesi
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Ülkerli Godiva, ramazan çikolatasıyla rafa çıktı

GÖKHAN ARTAN
22.09.2008
Ülker'in dünya markası Godiva, ramazan için hazırladığı çikolatayı 24.5 Euro'dan tüketicilere sundu..
Ülker tarafından geçtiğimiz yıl 850 milyon dolara satın alınan dünyanın en çok tanınan lüks çikolata markalarından Godiva'nın ramazan çikolatası tüketicilerle buluştu. Premium çikolata üretimi ve pazarlamasında dünyanın en tanınmış çikolatası kabul edilen Godiva'nın çıkardığı 'Godiva Prepack Ramadan' adlı çikolata, kutusundaki ay yıldız ve cami minaresi figürleriyle yolcular tarafından büyük beğeni topluyor. İstanbul Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali'ndeki free shop mağazalarında 24.5 Euro'ya satışa sunulan çikolataya özellikle Müslüman yolcular ilgi gösteriyor. 80 ülkede yaklaşık 450 butik ve 9300 satış noktası ile hizmet veren markanın ürünleri Kuzey Amerika, Japonya, Pasifik Kuşağı ve Avrupa'da tüketicilerin beğenisine sunuluyor.

850 MİLYON $'A ALMIŞTI
20 Aralık 2007 tarihinde Ülker Şirketler Topluluğu'nun Godiva'nın tüm uluslararası iştiraklerini, markalarını, tesislerini, ticari sır ve patentlerini 850 milyon dolara satın alması dünyada büyük yankı uyandırmıştı. Belçikalı bir ailenin 82 yıl önce Brüksel'de kurduğu ve adını, kocasından vergilerin indirilmesini isteyen efsanevi İngiliz Lady'sinden alan Godiva markasının geniş ürün gamı, premium çikolatalardan bisküvilere, kahveden kakaoya, çikolatalı içeceklere, kekten çikolatalı barlara kadar uzanıyor.