Türkiye'de organize perakendenin büyüklüğüne ilişkin farklı rakamlar telaffuz edildiğini vurgulayan Simons, "Bununla doğru orantılı olarak bizim pazar payımız da farklı farklı çıkabiliyor, ancak bizim kabul ettiğimiz rakam yüzde 10-11 seviyesinde. Bazı raporlarda bu rakam yüzde 14-15'lere kadar çıkıyor" diye konuştu. Her durumda pazarda Migros'un ardından ikinci büyük oyuncu olduklarını dile getiren Simons, amaçlarının her oyuncu gibi pazar birincisi olmak olduğunu kaydetti. Simons, "Yine de bunu emin adımlarla yapmak istiyoruz, kötü bir birinci olmaktansa iyi bir ikinci olmayı tercih ederiz" diye ekledi. Stratejilerinin organik büyüme olduğunu da yineleyen Simons, hiçbir zaman satın almaya ihtiyaç duymadıklarını, istediklerini organik büyüme ile yakaladıklarını söyledi.