Fiat çatısı altında yer alan Lancia'nın lüks kompakt orta sınıftaki yeni temsilcisi Delta, Türkiye'de satışa sunuldu. Tofaş-Fiat çatısı altında az satmasıyla eleştirilen Lancia, aradığı taze kanı yeni modeli Delta'da buldu. 'Nişantaşı Otomobili' diye adlandırılan Lancia, Bağdat Caddesi'ndeki showroomunda 6 günde 6 adet Delta sattı. Alfa Romeo-Lancia İş Birimi Direktörü Arzu Çolakoğlu'na göre Lancia, Delta ile Türkiye'deki marka kimliği oluşturma sürecine devam ediyor. En az 3 yıl boyunca Lancia markasına yatırımın devam edeceğini belirten Çolakoğlu, Türkiye'de satılan otomobillerin yüzde 58'inin C segmentinde olduğunu belirterek, "Bu segmentte hatchback otomobillerin payı yüzde 11. Delta ile bu sınıftaki premium markalar arasında yer alacağız" dedi.