Migros'un kaptan köşkünde ikinci kez ancak bu sefer BC Partners patronluğunda oturan Bülend Özaydınlı tüm formatlarda haftada açtığı mağaza sayısını 2'den 5'e çıkardı. Yeni dönem için önemli ipuçları verdi.
Migros'un yüzde 50.8'ini Koç Holding'den 1.977 milyar YTL'ye satın alan BC Partners, işin başına Bülend Özaydınlı'yı getirdiğinde, şirketin bundan sonraki stratejilerine olan merak daha da arttı. Migros'u, çocuklarından biri olarak gören, bir süre ayrı kalıp yeniden kavuştuğu için mutlu olan
Özaydınlı'nın işi ilk döneme göre daha mı zor daha mı kolay? Bunun cevabını bilmiyoruz, ama bilinen bir şey var, Özaydınlı, eylül ayında basının önüne çıkıp, bu planların en azından bir bölümünü açıklayacak.
İşte o açıklamadan önce, kulağımıza gelen şeyleri paylaşalım dedik. Satış kararından sonra büyüme planlarını değiştirmeyen Migros, "Her hafta 2 mağaza" diyerek, gaza bastığını duyurmuştu. Şimdilerde de sessiz sedasız, ama çok daha hızlı bir büyüme var şirkette. Maxi Marketler'i bünyesine katan Migros, aslında çok daha büyük bir büyümeyi, üstelik organik büyümeyi gerçekleştiriyor. Kimsenin haberi yok ve şirket henüz deklare etmedi ama Migros, tüm formatlarda açtığı mağaza sayısını haftada 5'e çıkardı bile. Bülend Özaydınlı'yı tanıyanlar, ikinci dönem için çok daha hırslı bir kaptanlık bekliyor ondan. "Migros'u 5'inci vitese taktı, hızla büyüyor" diyorlar. Özaydınlı bu arada
Tansaş, Şok, Makro gibi diğer formatları da yaşatacak tabii. Hatta bir duyuma göre, dört farklı formatı, aralarında rekabet yaratarak güçlendirecekmiş. Böylece maksimum verimi alacak her birinden.
Bugünkü Tüm Yazıları
Migros, Özaydınlı kaptanlığında daha hırslı, 5. viteste büyüyecek
Yayın tarihi: 17 Ağustos 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/08/17//haber,B0CCAD3DF2134229B1CBC8125C34754B.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.