PEPSI Bottling Group Gazlı İçecekler ve Yedigün Pazarlama Müdürü Korhan Korel, meyveli gazlı içecekler pazarında son iki yılda çok hızlı büyüdüklerini belirterek, Türk markası olarak sektörde liderliğe oynadıklarını söyledi. Korel, Yedigün'ün yapılan kampanyalarla marka bilinirliğini ve büyüme oranını artırdığını ifade etti. Gazlı içecekler tüketiminin Avrupa'da kişi başına yıllık 100-115 litreyi bulduğuna,
Türkiye'de ise yıllık tüketimin 37-40 litrelerde kaldığına dikkat çeken Korel, artık
Türkiye'de de tüketim eğiliminin arttığını ve vatandaşın yeni tatlara, yeni lezzetlere kendini açtığını söyledi. Korel, bu nedenle kalıcı ürün ailesine, kan portakallı içeceğini eklediklerini dile getirdi.
Yayın tarihi: 21 Temmuz 2008, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/07/21//haber,071D8811A6284CFEB1C35002508478E5.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.