İLİŞKİLİ HABERLER
Türkiye indirim mağazacılığında Avrupa 2'ncisi
Türkiye indirim mağazacılığında Avrupa 2'ncisi
Türkiye, sezon perakendeciliğini tamamlayan ve stok maliyetini azaltan indirim mağazacılığı olarak bilinen outlet perakendeciliği yatırımlarında Avrupa ülkelerini zorluyor. Türkiye toplam kiralanabilir alanı 382 bin 781 metrekare olan 19 adet outlet alışveriş merkezi ile Avrupa'da toplam 474 bin 881 metrekare kiralanabilir alana sahip, 29 outlet alışveriş merkezi olan İngiltere'den sonra 2. sırada yer alıyor. Türkiye'yi 12 adet outlet alışveriş merkezi ile İtalya, 11 adet outlet alışveriş merkezi ile Fransa izliyor. Avrupa'da 3 milyon 21 bin metrekare toplam kiralanabilir alana sahip 133 adet outlet alışveriş merkezi bulunurken Amerika'da 5 milyon 570 bin metrekare toplam kiralanabilir alana sahip 222 adet outlet var.
Yayın tarihi: 24 Mayıs 2008, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/05/24//haber,37925BFF639B40ADAAE6506FD28DD31D.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.