İstanbul'un yeni alışveriş merkezi İstinyePark 14 Şubat'ta hediye almayan erkekleri oduna benzeten "Sevgilim bir odun" afişleri hazırlatmış, en kalabalık caddelere astırmış. Bunun tersini kanıtlamaları için de 'Sevgililer Günü hediyelerini İstinye- Park'tan almaları' tavsiye edilmiş! Reklamcılar da ikiye bölünmüş; kimi 'cinsiyet ayrımcılığı' saymış bunu, kimi de 'alışveriş merkezini cesaretinden dolayı kutlamış!' Nesi cesurca bunun anlamadım! Nerede yaratıcılık, ince espri? Ben hayatımda bu kadar kaba saba bir reklam kampanyası görmedim! Bu reklamı okuyup da gidip İstinyePark'tan hediye alan adam bence odundur! Bunu da bir kadın söylüyor; buyurun reklamın etkisini ölçün...
Yayın tarihi: 13 Şubat 2008, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/02/13/gny/haber,8B4F7B2DF11246FAAC3AFD466E2D86FA.html
Tüm hakları saklıdır.