kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 13 Şubat 2008, Çarşamba
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
GİTT, TV dizisi "Kara Şimşek"ten esinlenmişti.

Alırım ödülünü

Cem Yılmaz'ın "Alırım anahtarını" repliğiyle hatırlanan OPET reklamı, New York'ta Diamond Awards'ta birincilik ödülü aldı..
Her reklam kampanyası gündeme oturan, sloganlarıyla dillere yerleşen Cem Yılmaz'ın rol aldığı OPET reklamı, ABD'de ödül aldı. OPET'in Cem Yılmaz'lı "GİTT" kampanyası, New York'ta düzenlenen uluslararası pazarlama yarışması Diamond Awards'ta "Müşteri Bağlılığı Yaratan Pazarlama Uygulamaları- Otomotiv Sektörü" kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü. Reklam kendi kategorisinde "Dünyada En İyi" seçilerek, Diamond Awards verildi. Dünya çapında 20 ülkeden 300'ün üzerinde pazarlama kampanyasının çeşitli kategorilerde birincilik için mücadele ettiği Diamond Awards'ta, kendi ülkelerinde çeşitli yerel ödüllere layık görülmüş kampanyalar 25 kişilik uluslararası jüri ekibi tarafından değerlendiriliyor. Yarışmada, pazarlama hedeflerine ulaşmadaki başarı, kampanya fikrindeki yaratıcılık ve iletişim etkinliği kriterlerindeki başarı dikkate alınıyor.

2.5 MİLYON $ ALDI
Cem Yılmaz, OPET'le yaptığı reklam kampanyası karşılığında 2.5 milyon dolar almıştı. Reklam kampanyası "Kara Şimşek" dizisinden esinlenilerek yaratılan "Mayk" bebekleri ve GİTT adlı Murat 124'ten dönüştürme konuşan arabayla dikkatleri çekmişti.