Özbek, H&M'in Türkiye pazarına girmesi hakkında "Sürekli 'geldi, geliyor' tarzında haberler yapılıyor. Bu bile pazarlama taktiği aslında" dedi.
İLİŞKİLİ HABERLER
'Tekstilde büyük-küçük değil, hızlı olan kazanır'
'Tekstilde büyük-küçük değil, hızlı olan kazanır'
Seven Hill'in Başkanı Başkanı Hüseyin Özbek, "Büyük şirket küçük şirketi ezer mantığı bitti. Günümüzde hızlı fakat küçük olan şirketler, özellikle tekstilde daha başarılı oluyor. Artık hantallar yeniliyor" dedi..
Günümüzde 'Büyük şirket küçük şirketi yer' mantığının işlemediğine dikkat çeken Seven Hill Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Özbek, "Gün hızlı olma devri. Eskiden iş hayatında 'Büyük şirket küçük şirketi ezer' mantığı mevcuttu. Günümüzde hızlı fakat küçük olan şirket, büyük ama hantal olanı yiyor" diyor. Hızlı olmak zorunda olduklarını ifade eden Özbek, Türkiye'yi zor günlerin beklediğini iddia etti. Özbek, her hafta Seven Hill mağazalarına yeni ürünler sokmak için çabaladıklarını, bir yıl içinde 3-3 bin 500 farklı model tasarladıklarını kaydetti.
'HEP BANA OLMAZ'
Tüketicinin her mağazayı ziyaret ettiğinde yeni ürünler ürün görmek istediğini vurgulayan Özbek, "Müşteri bir mağazaya girdi mi herşeyi bulmak istiyor. Bu yüzden 2001'de çocuk koleksiyonunu başladık. Aileye hitap eden bir şirket olmak istiyoruz. Müşteri mağazalarımızda aile fertlerinin hepsine alışveriş yapabilmeli. Bundan sonra büyük bedene daha da çok yöneleceğiz" dedi. Üretimden çıkıp, sadece tasarıma ve satışa yöneldiklerini belirten Özbek, "Hep bana hep bana olmaz. Herkes iyi yaptığı işi yapacak. Ben eğer satıyorsam sen de üreteceksin" diye konuştu. Özbek, tüketicinin fiyata odaklandığını, ürünün nerede üretildiğiyle ilgilenmediğini sözlerine ekledi.
İLİŞKİLİ HABERLER
'Tekstilde büyük-küçük değil, hızlı olan kazanır'
Yayın tarihi: 3 Şubat 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/02/03//haber,BDC2DED7551248B38855A0DA38F08ABC.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.