Lüks, her zaman pahalı demek değildir
İLİŞKİLİ HABERLER
Lüks, her zaman pahalı demek değildir
l 'Perakende Günleri'ndeki konuşmanızda nelerden bahsedeceksiniz?
Dünyadaki lüks anlayışının yeni rotasına dair önemli bilgilere değineceğiz. Lüks pazarın geleceği ve yeni hedefleri ile lüks müşterisinin değişen beklentileri, CK'in lüks pazarında kendisini nasıl konumlandırdığı ve Türkiye hedefleri, konuşmamın önde gelen başlıkları olacak. Özellikle değinmek istediğim bir konu var; günümüzde lüks denince akla hemen 'pahalı' kelimesi geliyor.
* Ama lüks bir marka her zaman pahalı olan değil midir zaten?
Bunca yıldır elde ettiğim deneyime göre; markanızın 'lüks' kategorisine girebilmesi için, önce şirketinizin bir kültürü olması gerekiyor. Sizin ve tüm çalışanlarınızın attığı her adımın, markanız ile uyumlu olması ve müşterilere bir değer sunması çok önemli. Bence iyi bir marka; neyi simgelediğini, ne için var olduğunu her zaman açık açık ifade edendir.
DİKKATLİ OLMAK GEREK
* Büyümeyi hedefleyen bir şirketin her alanda aynı kaliteyi koruması zor değil mi?
Son dönemde tüm lüks pazarı gibi, CK olarak bizim de çok tartıştığımız bir konu bu. Yani şirket hacmini büyütürken, aynı zamanda markayı nasıl özel ve eşsiz kılabileceğimiz üzerinde çalışıyoruz. Büyümek ve hala 'eşsiz' kalmayı başarmak çok önemli. Bu nedenle, şirketi genişletirken çok dikkatli olmak gerekiyor. Perakende Günleri'nde bu konuya da değinmek istiyorum.
İLİŞKİLİ HABERLER
Lüks, her zaman pahalı demek değildir
Yayın tarihi: 4 Kasım 2007, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/11/04/gny/haber,FF2EA19BD2C94BE695DEF2B6727A34C4.html
Tüm hakları saklıdır.