YURTİÇİ Kargo ile bir hastanın acil ihtiyacı için İstanbul'dan Bodrum'a gönderilen ve içinde tıbbi malzeme bulunan paketin 7 gün boyunca alıcıya teslim edilmemesi olayını dün köşemde gündeme getirmiştim. Bu yazım üzerine Yurtiçi Kargo Genel Müdür Yardımcısı
Mehmet Ali Tekinsoy telefonla beni aradı.
Bodrum Şubesi ile ilgili inceleme başlattığını, yazılanların maalesef doğru olduğunu ve bu nedenle de şirket adına özür diledi. Son derece kibar bir üslupla üzüntülerini dile getiren Tekinsoy, Bodrum Şubesinin cezalandırılacağını, elemanlarının eğitimine önem vereceklerini ve bundan sonra bu tür olayların olmaması için her türlü tedbirin alınacağını söyledi.
Yayın tarihi: 5 Ekim 2007, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/10/05//haber,FE814A7005A54E97BE4D093F6297FB0B.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.