kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 25 Mayıs 2007, Cuma
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC
İş Bankası Genel Müdürü Ersin Özince ve Ziraat Bankası Genel Müdürü Can Akın Çağlar, Maximum Kart'ta yaptıkları iş birliğinin büyük bir sinerji yaratacağını belirttiler.

Ziraat ile birlik Maximum'u 5.4 milyon kişiye taşıyacak

İş Bankası ve Ziraat Bankası Maximum Kart'ta güçlerini birleştirdi. İşbirliği ile 150 bin üye işyerinde kullanılan Maximum Kart, 5.4 milyon kişiye ulaşacak..
İş Bankası ve Ziraat Bankası, kredi kartlarında güç birleştirdi. Yapılan işbirliği çerçevesinde Ziraat Bankası Maximum kredi kartı sahipleri, taksitli ürün satın alma, puan kazanma, puanları anlaşmalı iş yerlerinde kullanma gibi üye iş yerlerindeki Maximum kart avantajlarından faydalanabilecek. İş Bankası Genel Müdürü Ersin Özince 4.3 milyon kullanıcısı olan Maximum Kart'ın Ziraat Bankası ile yapılan anlaşma ile 5.4 milyona çıktığını söyledi. Her iki bankanın da Türkiye'nin en köklü ve saygın iki kuruluşu olduğunu belirten Özince, işbirliğinin yurt genelindeki 150 bine yaklaşan üye iş yerinde uygulanacağını bildirdi.

MUHAFAZAKÂR YAKLAŞIM
Özince, iki bankanın da büyük yatırımları olduğuna dikkat çekerek, "Ben prensip olarak işbirliğine tamamen iktisadi yaklaşıyorum. Öyle canınız istiyor diye değil. İşbirliği yapmak için emsal kuruluşlar olması lazım. İş ve Ziraat de çok büyük yatırımları olduğu için, bu konuda sinerjisi çok daha fazla olacak bankalardır. İki büyüğün işbirliği olduğu için sonuçlar katlamalı olur" dedi. Kredi kartı konusunda muhafazakar bir yaklaşıma sahip olduklarının altını çizen Özince, İş Bankası'nın kredi kartını bir ödeme aracı olarak gördüğünü ifade etti. Kredi kartlarıyla yapılan promosyonlar ve taksit uygulamaları ile ilgili olarak değerlendirmelerde bulunan Ersin Özince, "Bu uygulamaların nereye gideceği tamamen ticari bir konudur. Tüketicinin lehine fiyatlama oldukça, rekabet incinmeyip geliştikçe fiyatlamalarda tam bir şeffaflık oldukça hiç sorun yok. Bu tür kampanyaların hepsinde bankanın müşteriye, müşterinin bankaya sadakati amaçlanmalıdır. Bizim amacımız bu" diye konuştu. Ziraat Bankası Genel Müdürü Can Akın Çağlar da 2001 krizi sonrasındaki yeniden yapılanma sürecinde kredi kartları ürününde çok fazla hareket etmediklerini belirterek, "Kredi kartlarında ne yaparız diye baktığımızda on milyonlarca dolar harcayıp belli noktaya gelmek mi, bu ülke kaynaklarını israf etmek olur ya da stratejik ortaklık mı? Biz işbirliğinin daha doğru olacağını düşündük" dedi.