kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 21 Nisan 2007, Cumartesi
Son Dakika
ARAYIN
atv
Kanal 1
ABC
Günaydın 
YÜKSEL AYTUĞ

VODAFONE medyaya fon

MEDYA için, reklam verenin önemi büyüktür. Özellikle de televizyon kanalları açısından reklam, hayat iksiridir. Sektörün mali açıdan lokomotif aradığı günlerde Vodafone'un dev bir reklam bütçesiyle piyasalara girdi sağlaması adeta "suni teneffüs" yerine geçti. Geçen ay tüm televizyonlar Vodafone'un galasını aynı dakikada "ilk canlı reklam" olarak yayınladı. Ertesi gün neredeyse tüm gazetelerin birinci sayfaları Vodafone'un kırmızı çerçevesiyle basıldı. Bildiğim kadarıyla bazı yeni televizyon kanalları da, yayına başlama tarihlerini, Vodafone'un piyasaya girmesiyle aynı zamana rast getirdiler. Ben sektöre sıcak para girişinin, ekranda rekabet ve kaliteyi tetikleyeceğine inananlardanım. Eminim ki bundan sonra bazı yapımcılar Vodafone'un reklam ve tanıtım bütçesinden "sponsor payı kapmak için" büyük bir yarış içine girecekler. Belli ki Vodafone, sektör için "Fak Fuk Fon" yerine geçecek. Hayırlı, uğurlu olsun!.. Hazır söz Vodafone'dan açılmışken, televizyon reklamından da söz edeyim. Okurumuz Şahin Erkenez diyor ki; "Genç adam, iş bulmanın bu kadar güç olduğu bir dönemde bir hiç uğruna istifa ediyor. Sonra da yanına hayatını değiştirecek bir kız oturacağını umarak Bodrum otobüsüne bilet alıyor. Oysa şehirlerarası otobüslerde erkeğin yanına kadın oturtmazlar. Delikanlının kararları doğru olsa bile 'memleket' yanlış!.."