Hizmette kalite acentelerle yükselecek
Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin işinin uzmanı, müşterisini tanıyan, iş seçiminde hassas, şirket kültür ve değerlerine sahip acentelerin sektörde kaliteyi yükselteceğini söyledi..
Aksigorta'nın 2005 yılından başlayarak 'Öz Acente' kavramına önem verdiğini belirten Genel Müdür Ragıp Yergin, işinde uzmanlaşmış, müşterileriyle yakın ilişki içerisinde olan ve şirket kültürünü benimsemiş öz acentelerle ülkenin her yerinde faaliyet yürütüldüğünü söyledi. Müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarda acentelerden, bölge müdürlükleri ve genel müdürlük çalışanlarına kadar tüm birimlerin uyum içinde çalışmalarının sonucunda Tüketici dergisi 2007 yılı "Hizmet Kalitesine En Çok Güvenilen Marka" ödülünü aldıklarını ve AC Nielsen Markalar Araştırması'nın 2006 sonuçlarına göre "Sigorta Sektöründe En Çok Hatırlanan Şirket "olduklarını belirten Yergin, acenteler için de cazip olmaya devam edeceklerini söyledi. 2007 yılında başlattıkları, kurumsal eğitim programı ile tüm acentelerini ve çalışanlarına hem mesleki hem de kişisel gelişim eğitimleri düzenleyerek toplam kalitenin arttırılacağını söyleyen Yergin: "Nihai hedefimiz, müşteri, acente ve çalışan memnuniyeti bakımından her zaman lider şirket olmaktır. Yaptığımız tüm bu başarılı çalışmaların kalıcı olması için öz acentelerimizin ve çalışanlarımızın Aksigorta'nın üyesi olmaktan gurur duyması bizim için önemlidir." dedi.
HEDEF EN İYİ OLMAK
Ragıp Yergin,"Müşteri odaklı hizmet anlayışımızla önümüzdeki dönemde de hedefimiz; güvenilir, yenilikçi, ulusal Aksigorta markamızla çizgimizden sapmadan, müşteri ve acentelerimizin gözünde farklılık yaratmaya devam ederek, bu sayede de karlı büyümemizi sürdürerek tercih edilen en iyi sigorta markası olmaktır" dedi. Yergin konuşmasını şöyle sürdürdü: "Aksigorta olarak kendimizi hep tüketicinin yerine koyarak onlara en kaliteli hizmeti nasıl vereceğimiz konusuna odaklandık. Müşteri ve acente memnuniyetinde lider şirket olmayı hedefleyerek tüketicinin yanında olduk. Bu gün gelmiş olduğumuz noktada bunu başarmış olmanın mutluluk ve heyecanını yaşıyorum. Müşteri memnuniyeti için bu güne kadarki gayretli çalışmalarımız sayesinde "İyi ki Aksigortalıyım demeye devam eden sigortalılarımıza, Aksigortalı olmakla çok haklı olduklarını 2007 yılı başında almış olduğumuz ödüllerle bir kez daha gösterdik. Bu ödüller aynı zamanda Aksigorta'ya duyulan güvenin en önemli göstergeleridir."
DOĞRU İLETİŞİM
Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, "Son yıllarda izlediğimiz doğru iletişim stratejileri ve reklâm kampanyalarımızın da bu birincilikte rolü büyüktür" dedi. Yergin, acentelerin, 24 saat kesintisiz olarak tüketicilerimizin sorunlarına çözüm bulan 'Hizmet Merkezi' ve koşulsuz müşteri memnuniyet ilkelerinin Aksigorta'nın en çok hatırlanan sigorta şirket olmasında önemli faktörler olduğunun da altını çizdi.
Yayın tarihi: 16 Nisan 2007, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/04/16//haber,9858E35DE4B14A75A5CE144B91EB70B0.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.