Vatandaş polisi sınıfta bıraktı
Emniyet Teşkilatı'na ilişkin müşteri memnuniyeti endeksinde, trafik hizmeti 57 puanla en düşük seviyede kaldı..
Emniyet Teşkilatı ve yerel yönetimlerin hizmetleri, Türkiye'nin en düşük müşteri memnuniyetini oluşturdu. Türkiye Kalite Derneği (KalDer) Türkiye Müşteri Memnuniyeti Ulusal Endeksi (TMME), 2006 yılının son çeyreğinde 2 puan artışla 74,5 seviyesine yükseldi. KalDer Başkanı Çetin Nuhoğlu ve TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu tarafından açıklanan TMME çalışmasının sektörel sonuçlarına göre, televizyonda müşterisini en fazla memnun eden kurum 84 puanla Philips oldu. Beyaz eşyada Koç'un iki markası Arçelik ve Beko 83 puanla birinci sırayı paylaşırken, binek otomobilde 82 puanla Volkswagen, zincir marketlerde 77 puanla Migros, zincir indirim marketlerde 74 puanla BİM, bireysel bankacılıkta kamuda 80 puanla Halk Bankası, özel bankalarda 76 puanla Finansbank ve ulusal kargo dağıtım sektöründe 79 puanla Aras Kargo rakiplerini geride bırakarak bu çeyreği lider tamamladı. Bu yıl ilk kez açıklanan yerel yönetim vatandaş memnuniyeti sonuçlarına göre de il bazında Kayseri Büyükşehir Belediyesi, ilçe bazında ise İstanbul Fatih Belediyesi diğer belediyeleri geride bıraktı. En düşük puan, il bazında 51.4'e (İzmir), ilçe bazında 40.7'ye (Ankara/Çankaya) kadar iniyor. Emniyet Teşkilatı'na ilişkin TMME ise 63 puan oldu. Emniyet Teşkilatı'nın verdiği trafik hizmeti 57 puanla en düşük seviyede kalırken, bu hizmeti 64 puanla kamu güvenliği, asayiş ve 67 puanla diğer hizmetler izledi.
Yayın tarihi: 11 Nisan 2007, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/04/11//haber,C89B725921B04B99A0BB35780E72DB53.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.