Ayıp örtüyor
Yves Saint Laurent, Gucci ya da Chloe... Bu ünlü markaların gece elbiseleri ya da ayakkabılarını almak herkesin harcı olmasa da, birçok kişi bu çantalara sahip olabilmek için elinden geleni yapıyor. 2000-2005 yılları arasında marka çanta satışının yüzde 145 oranında artması da bunun en önemli göstergesi. Yapılan araştırmalara göre 2010 yılında, dünyada çantaya yaklaşık 1 milyar dolar harcanacak. Bu rakam da çantanın moda dünyasında ne kadar önemli olduğunun en güzel ispatı. Bir çantaya binlerce, hatta 100 binlerce dolar ödemek, günümüz kadınları için hiç de şaşırtıcı değil. Çünkü bugün bir mekândan içeri adımınızı attığınızda, ilk olarak çantanız süzülüyor ve sizin değeriniz onunla biçiliyor. Döküntü bir kıyafet, sıradan bir eşofman takım ya da ucuz bir elbisenin ayıbı, pahalı bir çantayla örtülebiliyor ne de olsa...
|