Mağaza zincirlerinin en büyük sıkıntısını, müşteriye sundukları hizmet konusunda risk almakta zorlanması olarak değerlendiren Vedat Akgiray, çok düşük kâr marjıyla rekabet eden mağazada markaların da katkısıyla hizmet tarafının büyüyebileceğini kaydetti. Birkaç yıllık risk alıp hizmet yatırımı yapan mağaza zincirinin müşteriyi kazanabileceğini vurgulayan Akgiray, sözlerine şöyle devam etti: "Tüketicinin en ucuz olana yöneldiği pazarda hizmet yatırımı yapmak için finansal derinlik gerekiyor. Ancak artan tüketici şikayetleri mağaza içinde sorunun çözülmesini zorunlu kılıyor. Bizim de hedefimiz mağazadan alışveriş yapan müşterinin ihtiyaçlarını ve şikayetlerini yine mağaza içinde çözmek. 50 dolar fark ödeyen bir tüketici garanti kapsamı dışında kalan arızalara karşı bir çözüm elde edebilmeli."