Kâr marjları bölgelere göre incelendiğinde ise en avantajlı perakendecilerin Latin Amerikalılar olduğu görüldü. Bölgede net kâr marjları ortalama yüzde 4.4 düzeyinde gerçekleşirken, en düşük kâr marjına da yüzde 2.9 ile Asya Pasifik bölgesindeki perakendeciler sahip oldu. Avrupa'da ise yüzde 5.57'lik kâr marjı ile İngiliz perakendeciler ilk sırada yer alırken, bölgenin sektörde en az kâr yapan kuruluşları yüzde 2'lik ortalama ile Almanlar oldu. İlk 250 içinde satış cirosu bazında en büyük sektör, hızlı tüketim malları oldu. Raporun hazırlanmaya başlandığı 1996 yılından bu yana gıda sektörünün listedeki ağırlığını kaybetmeye başladığı görüldü. 1995 yılında, ilk 250 şirketin yüzde 61'i gıda temelinde faaliyet gösterirken, 2000 yılında yüzde 58'e gerileyen bu oran, son raporda ise yüzde 54'e indi.